u19 sm malmö

i helgen har jag varit malmö och spelat U19 SM. Vi åkte på fredag eftermiddag, och anlände sent på kvällen så det var bara att sova när vi kom fram. På lördag spelade vi och det gick sådär för mig, jag kom till 8dels i singel och det får jag vara nöjd med eftersom jag ändå inte är så bra på singel. Resultatet under helgen blev semi för Jenny i dubbel, Lopez semi i dubbel och vinst för Hugo i mixed. Jag orkar inte skriva så mycket jag tänkte låta filmerna och bilderna tala för sig själva.

 
vi träffade på jacob från klassen på tåget oxå, fun :)

 

 
lopez käkar på tåget, och det låg någon äcklig torkad tomat. blää

 
jag lånade lopez hörlurar, visst var jag snygg i dom?

 

 
på lördag kväll gick jag, jennu och lopez och käkade på max. roligaste kvällen på länge!

 

 

 

 
 
och sista bilden slutar med en bild på mig och jenny när vi kollar skräckfilm! :P


och sist så kommer en video, på lopez. :)


tack för i helgen allihopa.

säg vad du vill
Postat av: sanna

den äckliga torkade tomaten kallas soltorkad tomat och som ska se ut sådär :P

2009-02-09 @ 17:40:37
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0