godnatt



nu hade jag tänkt säga godnatt. jag måste sova nu så jag är pigg till provet imorgon, jag har pluggat i flera timmar nu och själv tycker jag att jag borde kunna det nu. men icke, det går inte att kunna allt. jag hoppas det går bra, jag vill så gärna att det ska gå jätte bra men det kommer det nog inte göra eftersom jag inte mest kollat igenom det lätta uppgifterna för jag ska kunna dem ordentligt. nej nu fick jag ångest nu måste jag kolla på dom svåra uppgifterna och se om jag kan några. jag säger godnatt till er nu i alla fall även om jag sitter uppe och pluggar ett tag till. jag börjar bli riktigt nervös också, ååååh jag gillar inte sånt hära.


säg vad du vill
Postat av: Emma

Haha gullig bild :)



Skriv om varför just DU är fantastisk i min blogg!

2009-02-10 @ 23:08:45
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Söt blogg!

Gå gärna in i våran blogg och säg vad du tycker om den här Chris Brown/Rihanna misshandlingen? Det skulle vara roligt ifall du ville säga vad du tycker! KRAMAR PÅ DIG!

2009-02-12 @ 07:59:38
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0