godmorgon

jag sitter i skolan, vi har svenska men vi fick jobba själva så. jag har inga böcker eftersom jag tappade bort min nyckel i fredags och var tvungen att knipsa upp låset, då lade jag alla mina böcker i jennu's skåp, och idag så är hon såklart sjuk. så nu har jag inga böcker, och jag som verkligen behöver börja plugga matte eftersom jag har slut prov på mattec nästa vecka, börjar bli lite orolig nu när jag inte ha några böcker. hoppas hon är frisk tills imorgon bara! krya på dig tjejen!

ska förbi centrum idag efter skolan, måste kolla efter ett ställe där jag kan köpa ett nytt kontant kort. sen måste jag handla lite! vi hör senare, ska plugga lite engelska glosor nu hade jag tänkt. puss


säg vad du vill
Postat av: Elin

Tack !

Din header var oxå fin !!

2009-02-02 @ 14:02:16
URL: http://checka.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0