glasögon

har ju berättat om att jag har varit och testat glasögon. jag fick hem och pröva några. men jag kan verklgien inte bestämma mig och måste senast bestämma mig på tisdag. jag har försökt tagit kort på dem när jag har dom på mig så ska ni också få vara med och bestämma. dom är väldigt lika som sagt, men lite skillnad är det faktiskt. på bilderna ser dom ännu likare ut, men men. och btw, jag passar verkligen inte i glasögon så.


bild 1                        bild2

ser nu att man typ inte ser så stor skillnad, typiskt att det aldrig ska synas på bild. jag som behöver er hjälp!

föresten fick en kommentar idag som jag blev jätte glad av!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0