270209

det funkade inte att gå in på blogg.se på hela dagen igår? var det så för er också eller var det bara hos mig. i alla fall de senaste dagarna har jag varit och prövat glasögon. om ni inte visste så har jag haft glasögon sedan jag var 5 år ungefär, men för ett bra tag sedan har jag haft linser. men kände att jag måste byta av ibland så dags att jag skaffar mig ett par nya glasögon. jag har två st jag väljer mellan just nu, men jag tror redan jag vet vilka det blir!

igår var jag, pappa och elsa och fikade på kupolen. mysigt! och idag har vi prövat glasögon och varit hos farfar. nu kom jag precis upp till mamma, och sanna och kristoffer är också här. det kommer bli en myskvälll här också

gud vad jag tycker om min familj, allihopa <3

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0