170209

och snart är det mars, sen april, maj, juni.. sen är tvåan över. vad tiden går fort! vet ni? efter sportlovet är det endast 5 veckor kvar till påsklovet, efter det är det 9 veckor till sommarlovet. det är alltså inte alls mycket kvar! perfekt

idag tränade jag halv åtta, träningen gick faktikst bra. skönt att man har sånna dagar också. hoppas det inte går dåligt till helgen bara, brukar ju göra det om det går bra på träningen i veckan som varit. men så ska man inte tänka, jag är ju jätte taggad till helgen!! idag har jag gjort mig engelska prov, det gick bra. g får jag nog! idag är jag ovanligt pigg och på jätte bra humör. just nu tvättar jag! skönt att få det gjort den här tiden istället för sena tiden som jag brukar ha. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0