110209

Kom precis hem från en långdag i skolan och träning. Jag hade ju prov imorse som säkert alla vet som läser min blogg, jag var nervös men jag kunde svara på alla frågor utom en. Men det är jag glad över. Nu hoppas jag bara det går riktigt bra! Vi hade provet från 8.30-12.30, sen efter det hade vi en lektion kvar. Gissa vilken? Jo en matte lektionen, så idag började vi med MaD, hell yeah! Som jag sa till Jenny så känns det som jag suttit och pluggat matte i ett helt dygn. Det var det enda som gällde "hela" dagen igår, "hela" dagen idag. men typ, jag blir knäpp. Men som sagt, jag tycker ändå att matte är rätt roligt och jag vill läsa MaD. Det känns bara svårt och ingen gillar att plugga därför jag låtit så negativ mot Matte. Men jag klarar det! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag döda mig med Engelska plugg, har ju Engelskaprov på fredag.

Hörs senare


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0