finland

i torsdags åkte jag till finland för att spela badminton, finnish international junior championships 2009. eftersom jennu fyllde år i torsdag firade vi henne på båten, hon fick ha en krona på huvudet hela kvällen. under middagen fick hon presenten samt tårta som hade beställts in extra till födelesedagsbarnet.

på fredag, lördag och söndag spelade vi. jag lyckdes komma till åttondelen eller kvarten i singel men åkte ut mot "super ukraniskan", en grymt duktigt tjej från ukraina och lyckades även vinna allihopa.

sen i dubbel spelade jag och mixo två grymma dubblar på lördagen och kom till semifinal på söndag. där lyckades vi inte alls spela som vi gjort dagen innan, synd nog och vi förlorade. men vi får vara mycket nöjda pga av presterandet dagen innan.

och igår åkte vi båten hem och nu är vi äntligen hemma!! jag är nöjd med helgens spel, har inte stämt för mig på ett tag men i helgen gick det riktigt bra. känns skönt att veta att man har det i sig någonstans där inne.

kommer bilder och filmer senare. nu ska jag göra mig klar för sängen. för jag mår inget vidare, ont i halsen, förkyld och trött. så det blir sängen tidigt idag! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0