Blogglista

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Alla sålda!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Jag kommer någon gång, vet inte när

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Min pappa sa att det typ skulle vara nå föreläsning imorgon på hans jobb, är det okej om jag skickar med en affisch?

4. Vilket sms blev du mest berörd av? Haha :P Hur går volleybollen?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Okej men vi tar det tåget iaf. Så vi hinner. Vi får kanske ingen plats men vi kommer dit iaf.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Nej, jag sitter på tåget. Fan orkar inte att det blir såhär haha :P


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0