30

vaknade rätt sent idag. förmodligen för att jag var vaken till halv tre inatt och kollade hockey. jag brukar inte vara vaken så länge nu förtiden. förut var det normalt för mig både på vardagar och helger. men inte längre, nu tycker jag det är sent att lägga sig elva på vardagar.

men idag var jag elsa ulrika och jenni på kupolen och käkade, och kollade runt lite. fick med mig två presenter hem, en till håkan och en till elsa. de fyller år nu i januari. håkan den andra och elsa den sista. vi träffade även på sanna på kupolen som jag senare följde med hem och hjälpte henne med lite städning.

tränade även idag vid halv sju, kan inte säga att humöret var på topp idag. sedan åkte vi hem och käkade tacos med ulrika och pappa. sedan spelade vi spel, jag sanna kristofer ulrika och pappa. mycket roligt.

har verkligen försökt att skriva en lista om hur året har varit. men jag har så dåligt minne. kommer inte ihåg någonting nästan. ska försöka, är i alla fall nyårsafton imorgon. snart nytt år, ska försöka komma på en del nyårslöften som jag ska hålla! ska verkligen försöka lyckas iår. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0