21

idag är det bara tre dagar kvar till julafton. en av de bästa dagarna på året då man får tillbringa en mysig dag med sin familj och släkt.

idag har jag och mamma åkt runt för att leta efter några sista julklappar och även letat kläder till mig som jag kan ha på julafton. vi hittade allt vi behövde utan problem, men blev flera hundralappar fattigare.

vi har precis ätit tomtegröt, eller vad heter det? det var i alla fall jätte gott. börjar få in julkänlsan. för någon dag sen hade jag verkligen ingen känlsa alls, men nu börjar det komma ordentligt.

har även läst ut boken som jag berättade om igår, den var sorglig men så fruktansvärt bra. om man kan säga bra om en sådan bok, men ni förstår vad jag menar. den berörde verkligen, jag grät till och med på slutet. men det den lilla flickan upplevde ska inte någon behöva uppleva. hon blev sexuellt utnyttjad av hennes föräldrar på det mest brutala sättet jag någonsin hört. att de människor som ska älska henne mest på denna jord gjorde något sådant kan man inte förstå. stackars barn. man är verkligen lyckligt lottat här i världen, man borde verkligen vara tacksam. men ibland är man inte det. man tack för allt alla nära och kära. ♥

 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0