04



hej! idag har det varit en lugn dag fast jag är ändå helt slut. jag borde egentigen sitta och plugga matte men jag är verkligen dö trött och vill bara chilla för det är faktiskt fredag. men jag märkte på matte lektionen idag att jag verkligen glömt bort allt i början av matte d, speciellt enhetscirkeln. men det gick som tur upp rätt fort och nu förstår jag, men det kommer säkert dyka upp flera saker som jag inte kan och skulle behöva matteläraren till. jag har ju som sagt 100 sidor kvar i matten boken som jag måste jobba mig igenom tills på tisdag. hur ska jag överleva denna helg?

ska snart packa och sedan mysa framför idol! jag hejar på erik! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0