trötter

jag hade tänkt att gå och sova nu, eller först ska jag möjligen läsa lite ur en bok som ska läsas till svenskan. ska ha läst 70sidor tills tisdag.

hade svårt att sova igår så kom inte i säng fören tolv vilket gjorde att jag var trött idag, fruktansvärt trött faktiskt. ögonen åkte ihop hela tiden. men det var sista långa dagen för denna vecka. imorgon slutar jag runt halv två.

imorse så hade vi badminton träning. sedan har det varit skolan från tio till fem. sedan blev det hem och lägga sig framför tvn. har verkligen inte orkat uppdatera, verkligen behövt vila. men jag har inte sovit något därför är det dags för sängen nu. imorgon blir det badmintonträning på morgonen och på eftermiddagen sen är det äntligen helg!!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0