shoppingen


ett diadem med rosett från h&m, short och skjorta från gina och en kofta från ett random ställe.


här är de nya stövlarna. jag gillar dom fast är faktiskt en aning osäker på dom angående att dom är lite spetsiga i tån, tydligen var det en hel del skor som var det men jag känner mig ändå osäker. ni får gärna säga vad ni tycker om att den är spetsig? jag tycker förövrigt att dom är as läckra! men ska ändå tänka lite på dom om dom får bli kvar eller ej, dom var som sagt inte helt gratis. dom kommer från dinsko. tack mamma för allt idag, dagen var bra!

denna söta "tvålpump" fick jag av ulrika häromdagen. jag ville ha en sådan, har letat. tack ulrika. jätte söt med ankor på, kommer från åhlens.

/klack




säg vad du vill
Postat av: Osito

Stövlarna va riktigt snygga!

2009-08-16 @ 20:14:37

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0