min dag

nu är jag hemma hos mamma. har klippt mig idag, hon tog åtminstonde fem cm. så nu är det fan kort igen. jag som hade börjat fått långt hår. idag har jag varit med mikaela i alla fall, vi har varit på stan och fixat en kalender till mig. hur skulle jag klara mig utan en kalender i skolan, det är viktigt att ha en om man har kort minne. sen har vi myst framför tvn, sett på baksmällan och någon annan film. jag älskar baksmällan, det är den roligaste film jag någonsin sett. man skrattar åt allt. det bästa med filmen är när han (alan) läser upp ett tal och sedan skär han sig i handen för det ska bli brodsbröder. man skrattar ihjäl sig.

nu ska jag sätta mig och skriva ut lite bilder som jag ska ha som framsida på min kalender, jag köpte en kalender som man kunde sätta in egna bilder i som framsida.

säg vad du vill
Postat av: jennu

jag dog av garv när han hade gift sig med strippan och tappat en tand :D

2009-08-12 @ 17:12:08
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0