godnatt



ligger i sängen med datan igen. men jag satt nyss med en kopp te och kollade på prisonbreak. jag har tänt massa ljus i lägenheten, det är jätte mysigt nu. ska bli ett nytt år i skolan så måste börja om, ska bli bättre på att fixa med maten och massa annat som jag inte ska nämna här. jag borde oxå bli bättre på att lägga mig i tid, men jag vet inte hur det kommer gå. i så fall borde jag nog sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon och träna. jag ska stänga av datorn nu men hörs imorgon eftermiddag eftersom jag har träningsläger på dagen. /a

säg vad du vill
Postat av: Sanna "NalleMaja" Sjölund

Hello sötnos. Ställ gärna en fråga i min frågestund. JAG SVARAR PÅ ALLT! & glöm inte att bifoga en länk till din blogg när du ställer din fråga så kommer jag att länka till dig i inlägget med alla svar! Bra va? Puss.

2009-08-18 @ 16:07:53
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0