fotbollsmatch



jag är hemma, eller rättare sagt var jag hemma för två timmar sedan. men jag har ätit och blivit masserad av pappa. jag har ont i ryggen och i hälen. men nu kommer det bli bra, i hope. voltaren tabletterna funkar suveränt, smärtan försvinner verkligen. fotbollsmatchen gick bra med tanke på att jag inte spelar fotboll längre, sedan två år tillbaka. nu är jag trött, jätte trött och ska faktiskt sova nu. måste i säng nu, för ska upp i skaplig tid imorgon och träffa mikaela. ska sedan på kvällen klippa mig! finally. har bestämt mig att klippa av mig allt hår igen, vad tror ni om det? japp så får det bli. nej nu slocknar jag snart här framför datorn, så time för sängen. natti

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Hej matchen gick ju bra igår, du var jätteduktig=) jag tycker inte du ska klippa av dig håret nu när det äntligen blivit långt, tror att du kommer ångra dig men du gör som du vill, syns ikväll kram Mamma

2009-08-11 @ 09:50:09

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0