dags att börja vänja sig

ja, skolan börjar snart och det är dags att lägga sig tidigare. om en vecka är packar jag för att dagen efter åka ner med alla grejer till stockholm för ännu ett år där, det tredje och det sista året på gymnasiet. jag tar studenten och allt. mamma frågade idag om jag var nervös och då kände jag mig inge nervös, vad har jag att vara nervös för tänkte jag? nu däremot känner jag mig nervös. det är sista året sen börjar allting, det riktiga livet om man nu vill kalla det så. nervös och en klump i magen har jag och kan inte riktigt sätta ord på varför, men det har jag. även om jag inte börjar fören den tjugofjärde har vi träningsläger en vecka innan. men som sagt jag börjar sakna stockholm nu och flickorna, så jag längtar också.

iår känner jag också att det kommer bli jobbigt att säga hejdå till familjen igen som fortfarande stannar kvar här i borlänge. jag älskar dom och hatar att jag bor långt ifrån dom, även om jag har vuxit så pass mycket utan dem när jag bott i stockholm själv dessa två år. men jag kommer sakna dom det vet jag och snart sitter jag själv där på kvällarna. det kommer bli tomt. jag vet, men jag klarar det. det har jag alltid gjort. jag är stark.


såhär ser jag ut just nu. osminkad och glasögon, i like.

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Älskar dig gumman. Du klarar det galant i stockholm men kommer sakna dig med<3 men vi har ju resan i oktober att se fram emot o sen är det höstlov så det går fort ändå sen kommer jullovet o rätt som det är tar du studenten. Du är så duktig som bor borta o fixar allt själv. Kram Mamma

2009-08-10 @ 00:19:30

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0