26



dagen började med gym imorse, gud vad svag jag blivit efter sommaren. tränade aldrig något gym i somras eftersom jag inte hade någon lust, bättre att satsa på löpningen. imorse såg vädret ut att bli sådära men bestämde mig i alla fall att ta jeansshortsen till skolan men såklart blir det regn och kändes som det var vinter typ, mörkt och ni vet. typiskt för att jag för en gångskull sätter på mig ett par shorts i skolan.

dagen gick rätt snabbt framåt, vi har börjat med ett nytt ämne, UF (ung företagsamhet), som innebär att man ska öppna ett företag och sedan sälja och tjäna pengar och sedan ställa ut detta på en mässa för att senare gå vidare till sm-em-vm. låter roligt va? man ska satsa sina egna pengar på företaget så det blir exakt som på riktigt, det ska bli grymt kul!

efter skolan gick jag hem och bytte om till löpar skorna och sprang ut vid ensta och tog en löpningsrunda. kändes bra! det är andra gången denna vecka, duktigt av mig som hatar att springa. efter har jag duschat och lagat mat. nu sitter jag här och kollar på tv, ska börjar skriva en läxa vi fått redan. skönt om den blev klar så slipper jag den till nästa vecka för det lär vi bli mera läxor tills nästa vecka! /klack

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0