20.20


amanda och jag. har inte många bilder när jag spelar badminton så denna får duga.

sanna skickade precis ett sms att hon och kristofer skulle komma klockan tjugo över enligt gpsen. hoppas den stämmer för då är dom här snart! kul att dom kommer. jag har som sagt tävling i helgen, det blir min första elit tävling. jag är nervös. men mycket mera är jag inte. alla som jag pratat med verkar grymt taggade, men det har jag inte hunnit blivit ännu. men imorgon då blir jag det, eller under natten kanske. det är på tiden att jag blir det, vill att det ska gå bra imorgon men jag kan ju inte ha för stora förväntningar. mikaela ska också var med och tävla i helgen så jag får träffa henne i helgen också, men hon ska tyvärr inte sova hos mig men jag får ju träffa henne. jag har ju inte så stor lägenhet som sagt. /klack

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0