18


godmorgon tänkte jag säga men blir nog godkväll. idag har jag tränat, mycket hårda pass vilket var mycket skönt. men just nu är jag helt slut i både huvudet och kroppen. det blir att sova tidigt idag, även om jag har sovmorgon imorgon. haha, om man ens kan ha det på ett sommarlov?! det hände en personlig sak med en av mina tränare och därför blir inte våran dag imorgon som vi tänkt. utan istället så spelar vi beachvolleyboll och börjar därför inte fören tio och stället ligger nära mig så behöver inte gå tidigit hemifrån.

ikväll har jag lagat mat, en omelett som det även blev igår. dagen har varit lite halv konstigt men jag tror det är bättre nu, känns så. ett steg framåt! nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra igenom ikea katalogen jag fick hem idag. jag skulle faktiskt vilja ändra lite här, men ska bara bo här ett år till förmodligen så kanske inte så stor idé. men jag skulle i alla fall vilja möblera om, vad tror ni om det? nu ska jag mysa framför tvn. /klack

säg vad du vill
Postat av: Anonym

jadu, en stickad kofta, en vanlig tshirt en lite längre tshirt och en till kofta från gina sen en sjal, strumpbyxor och en väska från indiska :) går det bra med träningen? :)

2009-08-18 @ 21:34:59
Postat av: Anonym

ja det blir nog bra :) kul ska vi ha iaf :) huvudsaken du vet :)

2009-08-18 @ 22:04:00
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0