16

nu är jag hemma efter en händelserik dag. jag har tränat hela dagen, tre pass. två badminton och ett fys, och samma även igår. mycket skönt känns det i kroppen! jag har också hunnit med att äta middag med med mami, sanna, håkan och kristofer. mycket mysigt! men som sagt imorgon åker jag ner till stockholm, täby, igen. jag har nog inte riktigt fattat det ännu, sa för en stund sedan hejdå till mamma som jag inte ser på en månad. men jag försöker vara positiv och inte tänka för mycket. jag har faktiskt inte börjat packa ännu, det borde jag verkligen försöka fixa nu men har inge ork till det. jag vill att elsa, pappa och ulrika ska komma hem nu.


mamma och sanna

håkan och jag. (kristofer fick jag ingen bra bild på, tråkig)

sen åkte vi hem till kristofer och drack kaffe och spelade badminton (wii)

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0