15

idag har jag tränat hela dagen, och så igår också. men ikväll har jag tillbringat med mina kära kusiner och faster från kvänum/skara. sist jag träffade dom var på ulrikas och pappas bröllop. kvällen har varit mycket mysig men nu börjar jag bli trött och dags för att krypa ner i sängen eftersom det blir träning hela dagen imorgon med.


william och elsa på första bilden och veronica på andra.


alla. ulrika pappa veronica farfar kristofer sanna william åsa.

har fortfarande den dära klumpen i magen. nu är det bara en dag kvar "ungefär" åker på måndag förmiddag. imorgon ska jag, mamma, håkan, sanna och kristofer ut och äta, en sista middag. tanken gör mig ledsen men ska inte tänka på det även om det är svårt. på måndag åker jag till stockholm och kommer inte hem fören om en månad igen ungefär.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0