walk of life

nu har jag städat, jag är nästan klar. jag har faktiskt gjort jätte mycket! nu ska nog inte frankuy klaga. klockan är as mycket redan, jag ska nog ta och sova snart. så jag orkar gå upp imorgon och åka in till stan, jag tänker berätta mer imorgon vad vi ska göra där för just nu är det en hemlis, om jag hinner berätta vill säga. har fullt upp hela dagen! blir nog inte hemma så mycket och när jag är hemma så ska jag iväg lika fort igen tror jag.

vad tycker ni om piratebay domen? haha, så jävla överdrivet verkligen. 1 års fängelse och 30 miljoner. så mycket får man inte om man tar någon annans liv. helt sjukt!

nu ska jag försätta kolla 2½ men och städa!


säg vad du vill
Postat av: Alexander

Det är helt sjukt att dom fick sån hård dom för det.

2009-04-17 @ 23:52:18

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0