sämst



min dator mår inte bra, den har massa virus som inte går att ta bort. den är helt knäpp! jag blir ledsen. fan

jag ligger och kollar på gossip girl just nu, det har varit en lugn dag. väldigt skönt att bara ligga i sängen hela dagen! jag har faktiskt hunnit med att plugga också.

jag läste om en som har opererat sig, sin käke så klart. hon sa att det verkligen inte var inte värt besväret för att få ett finare ansikte. men för mig är det nog det, oavsett! fast jag blev lite rädd när hon skrev så.. ni kanske inte har en aning om vad jag snackar om just nu, men dom närmaste vet. det är i alla fall såhär att jag vill operera min käke och tandläkaren har skickat in en remiss till falun tror jag, så jag väntar på att dom ska höra av sig. men dom ligger efter! :(

säg vad du vill
Postat av: amanda

önskar att du inte skulle vilja operera dej gumman, du är så söt som du är:) DU DUGER kram mamma

2009-04-19 @ 23:04:46
URL: http://[email protected]
Postat av: sanna

jag håller med mamma! du är superfin redan! älskar dig! kram

2009-04-20 @ 18:35:08
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0