påskdagen

goddag! jag har haft fullt upp hela dagen tror jag. dagen började med att jag verkligen inte orkar gå upp när jag hade ställt klockan så jag sov över en timme. jag duschade och gjorde mig klar medan jag samtidigt hade lilla syster att passa. vid två tiden kom farfar, sanna och kristofer hit och skulle käka middag! så nyss åkte dom hem. och om femtio minuter ska jag på bio med pappa, ulrika, sanna och kristofer. vi ska kolla på marley och jag! alla har nog läst boken förutom kristofer så tyckte det var passande att vi gick tillsammans.

igår så var jag först och käkade påskmiddag hemma hos mamma och håkan, mysigt. sen hämtade pappa mig och vi åkte en snabbis ut och till ulrikas föräldrars stuga och hälsade på ulrikas bror som är i dalarna och hälsar på. sen åkte vi hem,  jag satt lugnt och stilla hemma och käkade onyttigt och kollade tv med pappa och ulrika. då ringer isabella och frågar om jag vill komma hem till dom, eftersom dom hade haft påskmiddag där och sanna och kristofer var där också. så jag åkte dit och hade kul med det fulla folket. sen tog jag sanna och kristofer cykeln hem, vi lyckades bara ramla en gång på hem vägen och som tur var var det bara sanna som fick ett blåmärke (jag skjussade henne på hojen).

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0