klänning

jag sitter och kikar runt efter en klänning till bröllopet i sommar. jag vet inte riktigt vad jag söker heller, vad ska man ha på ett bröllop egentligen? jag tycker det är svårt. jag har suttit och kollat på nelly precis och jag hittade några klänningar jag tyckte om, men frågan är om de passar till ett bröllop? ska man ha en kort eller lång? jag känner att jag vill ha en klänning man kan använda igen därför föredrar jag en kort. men behöver lite hjälp för har ingen aning vad man ska ha på sig! (mitt första bröllop ju) jag är ute i god tid, jag vet, men det är lika bra att man börjar kika upp det! säg vad ni tycker





jag gillar den första och fjärde mest!


säg vad du vill
Postat av: Gynning

Glad Påsk!!!

2009-04-10 @ 15:35:23
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: jennu

jag tyckte den andra var jätte söt, men alla var jätte fina!!

2009-04-10 @ 16:00:28
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0