de oseriösa är bättre


jag hade tänkt gått och lagt mig nu, klockan blev mycket i alla fall. jag kollade som sagt på grey's, fråga olle och sen blev det playboy mansion. onsdagar gillar jag, då är det mycket bra på tv, lite för mycket kanske! imorgon ska jag upp och träna vid 8 så.

alltid när jag är påväg någonstans eller förflyttat mig någonstans är jag alltid rädd att någon människa ska komma och göra mig illa. lite läskigt fakitskt, som när jag går själv till träningen på morgonen tror jag det ska komma någon bakom mig och skjuta mig i vaden eller våldta mig. eller när jag åker ner i hissen så när jag kommer ner till E, så tror jag att det ska stå någon där nere och rycka upp dörren och skjuta mig. och alltid när jag går hem själv på kvällarna vänder jag mig om och kollar runt omkring så ingen följer efter mig, och om jag möter en människa kollar jag alltid igenom vad den har förkläder så jag ska minnas det ifall något händer. och när jag ligger och sover brukar jag också alltid vara rädd att någon är i min lägenhet och ska komma och skära av mig fötterna. jämt när jag var mindre och bodde hemma så när jag gick upp själv och skulle sova så sprang jag alltid upp för trappan för jag trodde att någon skulle komma och skjuta mig i ryggen. jag har lite konstiga saker för mig, men jag tror faktiskt inte det bara är jag, eller?  man ska som sagt vara förbred på allting, allting kan ju hända när man minst anar det.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0