BJ och grey's

två pass idag, ett badminton och ett fys. jag är helt slut! jag har ingen ork i kroppen, det var länge sedan vi körde såhär hårt. hela jävla veckan och det kommer bara försätta ända fram till sommarlovet. när jag var på väg hem gick jag förbi och köpte glass, jag får faktiskt när jag tränat så hårt + att imorgon ska vi löpa igen. jag köpte i alla fall med mig en ben & jerry glass, new york super fudge chunk. den var god men det finns godare, jag håller fortfarande fast vid chocolate fudge brownie. vem tycker ni är godast? nu kollar jag på mitt nya favorit program, grey's!




säg vad du vill
Postat av: jennu

ser jävligt gott ut

2009-04-23 @ 19:40:43
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0