baby goodbye


söt bild på en av mina familjer!
pappa ulrika elsa lovika

vi var som sagt och kollade på filmen, marley och jag. jag tyckte faktiskt den var mycket bra, att dom fick med det viktigaste i filmen som var med i boken. den var lite sorglig, så det rann några tårar ner för kinden. men annars var den jätte bra tycker jag! det är en film jag verkligen rekomenderar.

vill ni veta en sak? jag har ju ont i min hälsena och jag är livrädd att den kommer gå av. det är min värsta madröm att hälsenan ska gå av sen alla hostel filmer. jag är livrädd att den ger upp snart och går av. eftersom min tränade sa att det bara höll ett antal hopp sen skulle den gå av för alla människor.

jag har föresten fått jätte många snälla kommentarer om min lugg, alla tycker det är jätte fint. men jag är fortfarande lite negativ mot den, jag vänjer mig nog! farfar sa att jag inte fick ändra mitt hår något mer nu, för det var jätte fint som det var nu. ifall nu ville veta!

imorgon åker jag hem till stockholm igen, till min ensamhet. har haft ett bra lov med massa mys med familjen! nu blir det en svält vecka framför mig, jag måste svälta mig lite nu. allt godis och onyttigheter som jag har proppat i mig under påsken! det är verkligen mycket även om det inte syns så känns det inte bra eftersom jag tränat heller, har ju varit sjuk så har inte kunnat. men i veckan ska jag ta tag i det och ska bli massa träningar och nyttig mat! duktiga amanda


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0