april april

nu är våren här eller hur? det märks. det är en fantstisk dag idag! men..

det finns alltid ett men om idag är det att jag inte mår allt sådär bra. jag vill lägga mig under täcket och sova bort hela kvällen, hela dagen om jag hade fått. jag håller på att bli sjuk, halsen är värre än någonsin och snorig som satan! blä, jag tycker inte alls om att vara sjuk längre (förut tyckte jag det kunde vara skönt ibland) men nej, inte längre. jag vill träna som vanligt. jag saknar det redan.

och idag + idag varit att vi varit lediga eller vi besökte ABC-gruppen från 10.30-11.30. det var det enda och det var jätte skönt! idag måste jag också plugga järnet, prov imorgon.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0