28april09

ja, jag har faktiskt ingen lust att blogga idag. jag vet inte varför men finns inget vettigt att skriva heller! idag hade vi nationella, engelska writing. vilket gick sämst, jag skrev helt fel. man skulle skriva en artikel och jag skrev en insändare ibland är jag så jävla duktig.

efter skolan gick jag förbi centrum för att leta efter en klänningen och en till sak som inte får nämnas i bloggen, eftersom det är till ett födelsedagsbarn som fyller år snart. jag hittade det, men inte klänningen, men jag har tid på mig att leta efter det. jag hittade också ett par skit snygga skor från zara, men dom var såna skor man typ använder en gång om året. klacken var minst 15cm hög och ja det säger väl det mesta.

nu ska jag vänta på mitt nya favorit program, GREY*SSSS såklart!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0