27mars09

jag tog lite sovmorgon imorse, bäst. eftersom det blev sent igår. även om det bara var 40 minuter så var det bättre än inget. sura minner hos vissa var det imorse, till vissförstålese faktiskt men ändå. jag kände att idag orkade jag verkligen inte med sånt. så det var tur att glada jennu var i närheten!

jag fick även tillbaka labbrapporten från biologin, som det blev en hel del skratt åt. det stod ungefär såhär överallt "hur har du tänkt här? ej fullständigt gjort. här har du snurrat till det" och så vidare. haha! bara för mig och jennu att göra om den, men hon sa faktiskt att hon hade rättat den jätte hårt så.

sitter och väntar på att grey's ska börja! håller på att plugga lite också, rättskunskap!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0