26mars09

varit på kupolen idag med mamma, jag hittade inget jag ville. eller jo, skadetejp och compeeder. jag måste inom snarast inskaffa mig ett par nya solbrillor ju! sommaren är ju här. i alla fall på kupolen så uppträdde emd , haha. jag och mamma smög förbi där och kollade lite. jag saknar det dära när man var liten och kunde stå och skrika och sjunga med när dom uppträder och att skriva emd, jag älskar er i pannan. men icke, jag är för stor nu även om jag gärna hade stått där och gjort det i alla fall. man måste ju uppföra sig när man snart är vuxen. haha! jag tycker ändå om emd.  

jag är back in town nu, stockholm.



 


säg vad du vill
Postat av: sanna

hahaha sööt :)

2009-04-27 @ 10:17:44
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

stämde inte så värst mycket va?

2009-04-29 @ 20:40:25

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0