25arpil09

vilken  härligt dag, känns nästan som sommar nu ju. när jag vaknade imorse så klädde jag på mig och gick till sanna, jag skulle fixa hennes hår. det blev helt okej, det är i alla fall ljusare. sen efter det bestämmde vi oss för att åka och fika någonstans, jag pappa ulrika elsa. men vi åkte men vi hittade inget bra ställe, antingen stängt eller för mycket folk. så vi hamnade på ica maxi, inte direkt vad vi tänkt oss men det fick bli så när vi ändå skulle dit och handla mat.
 
jag är jätte trött redan och vi egentligen bara lägga mig i sängen och sätta på twilight. och min dator är snart klar, allting är helt borta på datan så måste installera om allting. men det är skönt eftersom jag hade så mycket skit på den, nu kanske den blir lite bättre utan alla virus. just nu blir jag kallad viruset här hemma, haha :D jag får jämt smeknamn för allting som jag gör.

fick massa tidningar av sanna, vr, så ska nog lägga mig och läsa dom nu! wiee


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0