21april09

många som fyller idag, grattis på er!

idag hade vi träningen, som var riktigt jobbig. jag hade nästan problem med att andas där ett tag, trodde jag skulle få hjärtattack eller något. men jag överlevde! sen var det skola, och där händer ingeting som vanligt. vi åkte hem till lunkans mormor och käkade eftersom vi hade 2timmars håltimme, mycket god mat. vi pluggade också företagsekonomi arbetes som ska vara klart nästa torsdag, och det är nästan klart nu. hur skönt som helst. efter skolan drog jag och jenny till rådhuset och solade, riktigt bra solarium. synd bara att dom höjt priserna, men vi överlever!

vi har föresten ändrat våra träningspass till mera fyspass och konditionspass, vi håller på att förberda oss för sommarträningen. vi har typ 1 badmintonpass kvar, 1 gym och resten fys och löpning! det ser jag verkligen framemot, eller inte!



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0