20april09



goddagens! japp det blir min första uppdatering för dagen. jag kom hem vid 4 tiden och lade mig i sängen för att läsa men jag slocknade direkt, hur trött som helst. måste bättra mig på sovtiderna på kvällarna! tillslut ringde mamma mig och väckte mig men som tur var fick jag sova vidare, men efter en stund så ringer lunkan och frågar om jag vill med hon och hänky och käka i centrum, så klart följde jag med för annars hade det nog inte blivit något mat innan talangjakten jag skulle på. jo vår oerhört coola skola har börjat med något som heter talangjakten, det var faktiskt mycket bra talanger med. men tillslut vann vårann älskade klasskamrat, oliver! NV07C är bäst! han körde break dance, vilket han var grymt bra på, duktigt jobbat killen.

jag kom hem för en stund sedan och när jag sitter här vid datan, börjar jag blöda näsblod. vilket leder till att bli helt skakis och yr, usch vad läskigt! jag kände mig tvungen att försöka hålla mig vaken utan att svimma, och jag lyckades. ett steg framåt amanda! om sådär två veckor ska vi på biologin börja med att skära i djur, ni vet, och jag oroar mig jätte mycket. jag måste nog tala om för min kära lärare att jag inte klarar av det. fast det vore bra övning för mig, men hm, jag vet inte om jag ska eller inte. jag kanske kan försöka kolla på, men kniven sätter jag inte något djur. då dör jag nog! ja, alla tycker förmodligen att jag är jätte känslig men ja det är jag mot blod, alla har ju sina fobier, och det var min.

btw vi har kommit på bästa projektarbetet! jag tror det blir great!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0