02april09

idag skippade jag som sagt morgon träningen eftersom jag är sjuk, skönt att  få sova ut. jag gjorde mitt rättskunskaps prov som gick helt okej faktiskt! skolan hade vi en lektionen som var rättskunskaps provet sen satt vi bara och pluggade lite eget arbete. skönt! jag slutade typ elva idag alltså, vem gillar inte det? efter det gick vi till centrum för att leta efter en väska mamma ville ha, men jävlar så var den slut fast det fanns 3 st i helgen. jag ska åka lite tidigare till stan imorgon och kika på den. jag vill så gärna att hon ska ha den, så jävlar om den inte finns där asså. jag tränade sen eftermiddags passet, det gick inget vidare men skönt att få träna en träning innan helgen i alla fall. nu ska jag duscha och fixa mat, sen blir det att tvätta ikväll. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0