tisdag

jag var trött igår så orkade inte ta mig för att skriva. jag var med jacob och gjorde sedan pizza till kvällen! sen har jag försökt gjort en ny header till bloggen, men jag kom inte så värst långt på det heller. jag fick inte så mycket gjort igår.

jag trodde också att jag hade tappat bort mina rack, så jag sket i träningen i morse och sprang runt överallt för att leta efter mitt rack. dom är ju trotsallt värd en hel del! jag var på idrotten och letade, var hos vakmästaren typ överallt.. men inget resultat. då går jag hem och sen kikade jag en extra gång hemma och så klart var dom längt inne i gaderoben! sämst.. jag är i alla fall glad att jag hittade dom, var lite orolig ett tag där

nu sitter jag hemma hos älsklingen, är ensam hemma här.. jacob är på träning och resten är och kollar på en båt. jag skulle stanna hem och plugga, och så klart har jag inte gjort det. ska börja bara jag skrivit klart här!

puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0