nu är jag hemma i borlänge

japp så är det, eftersom jag ska till tandläkarn här imorgon bitti så. kommer ner runt 1 till täby! (:

helgen gick inte alls bra, men för kristofer och sanna som vann mixeden gick det jätte bra för samt att kristofer kom två singel. well done!

nu ska jag äta och försöka hinna umgås med familjen innan jag åker tidigt imorgon bitti igen. puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

de har varit så mysigt i helgen syster :) tack för att vi fick bo i din urmysiga lägenhet :)

2008-09-07 @ 19:40:07
Postat av: manada

det var verkligen jätte roligt att ni kom ner! :) du får komma ner någon helg så vi kan shoppa.

du var jätte duktig i helgen och älskar att spela dubbel med dig! hoppas vi kan fortsätta fast jag är sur av mig efteråt.

2008-09-07 @ 19:57:42
URL: http://amandanan.blogg.se/
Postat av: sanna

klart vi kan fortsätta, jag förstår om du blir sur man vill ju alltid vinna :) plus att när det har gått över så blir det ju mkt bättre :) jag kan också vara väldigt surig av mig vettu ;) ja det måste jag göra :D vi får kolla nån helg då det passar :) <3

2008-09-09 @ 11:43:54

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0