bilder från helgen


morfar och mami :) på lördagen när vi firade mig


melker blev glad när han fick pröva köra grävmaskinen,


detta halsband fick jag av karin, sen fick jag pengar av morfar


detta fick jag av familjen andersson/hagberg. det är glasskålar


detta skärp av mami och håkan, sen massa annat fick jag. tack så mycket!!


denna fick jag av pappa, ulrika, elsa och lovika! den spargris med massa pengar i :D


detta fick jag också av dom! tack så mycket, <3

jag har fått jätte mycket bra saker! tack sanna och kristofer också, presentkort på kupolen. sen tack farfar för pengarna och mormor och allihopa som jag fått något av. ni är bäst

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0