plugg

jag har settat och gjort om min header jätte länge nu, egentligen helt fel tillfälle men jag orkade bara inte plugga. men nu måste jag ta tag i det, måste i alla fall få ihop en sammanfattning på 500 ord tils imorgon, så det blir en sen kväll. sen måste jag packa klart det sista också! vad jag inte har lust med någonting.

jag har i alla fall tvättat klart nu men allt tvätt ligger här bara, måste få orken att packa upp den också. men jag får se om jag tar det efter lovet istället, har massa annat för mig nu.

kom på nu också att jag måste springa in i duschen! helvete, nu har jag bråttom. det kommer bli en sen kväll. men imorgon är det helg så det gör inte så mycket tycker jag.


vad tycker ni om min nya header?

säg vad du vill
Postat av: sanna

jätte fin :)

2008-10-24 @ 13:59:47
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0