kattutställning

har varit på kattutställning hela dagen, har sett massa söta katter! åh jag vill så gärna ha en.
var där från 10.30-17.00 typ, det har varit jätte roligt och jätte kul att få träffa linda och så, vi var ute och åt också. linda bjöd mig på mat! tack för en trevlig dag :) nu är jag hemma och ska ta något att äta också.


detta är lindas söta perser katter, bella och selma

        

tänk och ha en sån hära sötnos hemma hos sig, åh vad mysigt säger jag bara! gud vad söta dom är, och så mjuka! ge mig 




säg vad du vill
Postat av: jenny

naw vilka godiingar!!!

2008-10-19 @ 21:03:58
URL: http://caniche.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Hej! Ja, guitar hero är svårt, men spelar man ett tag så får man in snitsen (säger jag som klarar EN låt på medium, haha!)



Katterna var ursöta:D

Vad gjorde du mer för trevlig i helgen?

2008-10-19 @ 22:19:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0