godmorgon

nu har jag vaknat, jag brukar inte vara den som skriver på morgonen. men nu har jag tid, annars brukar det bara bli stressigt. jag har precis ätit frukost, nu ligger jag i sängen och kollar "vakna med the vocie". vid 09.00 ska jag gå upp och börja gör mig i ordning, idag börjar jag vid 10.00 så går tjugo i hemifrån så jag har gott om tid.

igår kväll så hade jag jätte svårt att sova, /: jobbigt! jag som aldrig har svårt för sånt. jag var på jätte bra humör igårkväll i alla fall eftersom jag kollat på gossip girl, åh det är så bra!

nu ska jag mysa i sängen tills jag ska börja göra mig i ordning, hörs efter skolan.

säg vad du vill
Postat av: Viktoriae

Sv: God middag! Idag ska jag bara ta det lugnt och fixa med lite saker här hemma. Ha det så kul i skolan (;

2008-10-20 @ 12:54:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0