fredag

det är fredag igen, gud vad veckorna går fort nu förtiden! och det är jätte skönt. idag i skolan hände inprincip ingeting, vi hade simning på idrotten, det var faktiskt roligt men nu är jag helt slut. hur kan man bli så trött av simning? i alla fall när vi simmade tappade jag mitt navel smyke :( så jag måste inskaffa ett nytt!

ikväll så blir det nog bara hemma och plugga för min del, jag hoppas jacob kommer förbi efter hans match men man ska inte hoppas på för mycket. jag har i alla fall bestämt mig att jag ska plugga hela dagen i alla fall, och sen kanske smyga iväg till täby centrum ett tag. jag är så himla sugen på att shoppa! det var ju mening att jag och jacob skulle åkt till stan idag för att shoppa men så fick han reda på igår att han hade match idag, så det inställt

imorgon är det badminton tävling i uppsala, sen skulle min farmor fyllt 70 år imorgon. saaknar!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0