:)

är på lite bättre humör nu, en viss hendric fick mig på bättre humör! :) tack!
det behövs så lite för att göra folk glada!

nu ska jag snart käka, det blir första jag käkar idag. föresten mamma mötte upp mig vid tåget, så vi åkte och träffade sanna en snabbis innan hon skulle iväg till östersund och spela badminton! sen åkte vi vidare till kupolen, jag hittade 2 par skor, ett par tygskor bara (eftersom jag bara ha högklackade, stövlar och sommarskor), sen blev det ett par stövlar! dom var så himla söta, fick dom av mami föresten! världens bästa mami <3 sen köpte jag ögonbrynsfärg, så ikväll ska jag och ulrika färga mina ögonbryn. det behövs verkligen!

föresten jag trivs jätte bra i min nya hår färg, fått jätte många fina kommentarer om det i alla fall! :)


/amanda

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0