amanda och hendric

har varit här med mig under kvällen, mysigt! vi var och hyrde film, det blev filmen "the eye"  med jessica alba, hur snygg är inte hon? i alla fall filmen var sådär, lite läskig. men verkligen helt okej. vi köpte också oss en stor påse med godis, gott var det!


snyggaste jessica alba

nu har dom åkte hem i alla fall och jag sitter här igen. jag funderar på att snart sova, ska upp tidigt imorgon och åka till rissne(sundbyberg) och kolla på kattutställning. min moster kommer från borlänge och hon ska dit och ställa ut, då kan jag ju lika gärna åka dit och träffa henne lite istället för att bara ligga hemma hela dagen. jag ska i alla fall be ge mig härifrån vid halv 10, så går nog upp vid halv 9 åtminstonde. jag ska försöka komma ihåg kameran så kan jag ta lite kort på dom söta katterna!

föresten när jag, amanda och hendric var här kom vi på att jag borde skaffa en katt, hur mysigt vore inte det? jag som är ensam rätt ofta nu förtiden, då får jag någon att gosa med! jag tyckte i alla fall att det lät som en bra idé, hoppas mamma och dom tycker lika! :D jag är rätt envis av mig så jag ska försöka tjata lite extra. och hendric har sagt att när jag är borta, hemma i borlänge eller på tävling, så ska han ta hand om den! det blir bara perfekt, eller hur? :D

säg vad du vill
Postat av: mickii

hejhej =)

va gärna med i min sminktävling på bloggen =)

2008-10-19 @ 11:12:08
URL: http://mickii.webblogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0