inge bra dag igår

igår var det ingen bra dag, jag vet inte vad jag ska börja.. kortfattat i alla fall.

det var ju dm igår, (disktrikt mästerskap) i badminton, så jag var ju hemma i borlänge i helgen. på morgonen så var allt jätte bra och kände mig jätte taggad! jag och sebastian spelade jätte bra mixed och så. sen ska jag spela singel och fyfan vad dåligt det gick, okej andra set gick bra men sen sket sig resten, efter det blev jag jätte ledsen och var jätte elak mot alla i min närhet och så, blev ledsen för allting som hänt och att ingenting ska funka för mig. har hänt så himla mycket på slutet! sen gick det över, så fortsatte jag spela fast ingenting stämde och när jag sanna vann dubbeln tillslut så blev jag jätte ledsen efter den och ush, fan vilken hemsk dag. sen när jag gick upp på pris pallen grät jag också haha, hoppas ingen trodde det var gläde tårar. nej men jag var helt slut i kroppen och hänt så himla mycket nu sista tiden, eller dettta år.. så bara bröt ihop, så är det. man har sånna dagar också!

aja ,idag är det bättre och skulle bara berätta lite angående mitt inlägg igår. puss på er!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0