aj!

ja, amanda klantarsel andrén skulle bocka sig ner och ta upp en sak från golvet och när jag reste mig upp fick jag fönstret rätt i ryggen för det var öppet om ni förstår, så jag borde blöda på ryggen ont gjordet det! aj, snyggt märke på ryggen nu då.

och juste, jag städade idag! dammsög och tvättade golvet, och städade toan. vad jag är duktig! :) men var så skitigt så hade inget val, inte dammsugit på någon vecka tror jag :O och torkade golvet har jag bara gjort en gång sne jag flyttade ht så var dags nu kände jag. men nu är det gjort och det är snyggt här nu! xD


nu ska jag sova, puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

va duktig du är :) snart ses vi :) läängtar!! :)

2008-11-12 @ 23:46:16
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0