SVERIGE SVERIGE

för att vi vann igår :) duktiga sverige! fortsätt såhär :) 2-0 till Sverige mot Grekarna.
jag och jacob drog in till stockholms stad igår till kungsan och kollade på matchen, jätte mycket folk. uppåt 10 000 folk bara i de inhängnade området, så..
det var roligt iallafall, vilket stämning sverige :D

idag så var jag och jacob uppe vid 8.00 och gymmade, jobbigt värre, men tycker det var duktigt ;) (eftersom vi kom hem runt 24.00 igår så). Jacob började 9.20, så nu sitter jag här och väntar tills jag börjar, börjar 10.10, enda lektionen idag också, vi har bokredovisning,  min bok heter syskonkärlek och den var sjukt bra :) syskon som blir kära, det är orättvisst egentligen att man inte får bli kär i vem man vill. Man kan inte styra sina känslor faktiskt.
Sen efter ska jag och jacob in till staden igen, ska kika på ett par skor, vill verkligen ha dom.. men slut slut slut

nu ska jag gå upp till skåpet och kika lite i min bok och förberda mig :) hoppas det går bra.

ps. imorgon är jag ledig!! :D:D sen är det bara fredag kvar och då är skolavslutning. förstår ni? LOV LOV LOV

från matchen
jajaja
jajaj

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0